Witam.
Oto lista zmian wprowadzonych w kolejnych wersjach...
Wersję testową można pobrać z tego miejsca: http://download.gbbkolejka.pl/GbbKolejka.EXE
plik .msi: http://download.gbbkolejka.pl/GbbKolejka.msi (Windows 9x)
Zmiany w wersji 1.53 (stabilna)
Zmiany w wersji 1.53 (stabilna)
Wiki: http://wiki.gbbkolejka.pl
Program do sterowania makietami: http://www.gbbkolejka.pl
Facebook: http://www.facebook.com/pages/Modelarst ... 0485039078
Program do sterowania makietami: http://www.gbbkolejka.pl
Facebook: http://www.facebook.com/pages/Modelarst ... 0485039078
Re: Zmiany w wersji 1.53 (stabilna)
Tue 22 of Maj, 2007 [23:20]
Zmiany w wersji 1.05.2698
Dodałem możliwość przesuwania wszystkich komórek na panelu w lewo/prawo/w górę/dół. To umożliwia dodanie (lub usunięcie) wiersza lub kolumny w górnym/lewym końcu panela.
Zmiany w wersji 1.05.2699
Dodałem automatyczne zatrzymanie lokomotywy w momencie, gdy stan węgiel/woda/olej zejdą do zera.
Zmiany w wersji 1.05.2701
Dodałem zegar...
Co prawda na razie pokazuje tylko aktualny czas, ale w następnej wersji...
Zmiany w wersji 1.05.2704
Dodałem parametry Szybkiego Zegara:
PS. Nie wszystkie opcje jeszcze działają... (:biggrin:)
Zmiany w wersji 1.50.2705
Zakończyłem przyspieszony zegar:
- dodałem pasek narzędzi w oknie zegara
- dodałem przycisk w głównym oknie
- wszystkie opcje w parametrach powinny działać
- dodałem zapamiętywanie pozycji okna z zegarem
Wersja przed-Bielska
- poprawiłem i uzupełniłem tłumaczenie na język polski
- poprawiłem rzadki błąd w komunikacji z centralką Lenz/Roco
Drobne poprawki
- poprawiłem i uzupełniłem tłumaczenie na język polski
- poprawiłem rzadki błąd w komunikacji z centralką Lenz/Roco
Zmiany w wersji 1.51.2739
Zmiana dla użytkowników wersji lekkiej.
Po narysowaniu schmatu i ustawieniu bloków można klikać na wyjazd z bloku, a następnie na wjazd do następnego bloku, aby program znalazł najkrótszą drogę i ustawił rozjazdy.
Do tej pory po tej operacji droga pozostawała podświetlona na żółto.
Od tej wersji (jeżeli blok początkowy nie był zajęty przez lokomotywę), to podświetlenie znika.
Zmiany w wersji 1.51.2745
Jak wiecie w GbbKolejce jest moduł do programowania CV w dekoderach.
Dla lepszego zrozumienia CV można pobrać ich opisy dla konkretnego dekodera. Opisy można pobrać ze strony GbbKolejki (po polsku i angielsku), można samemu stworzyć a teraz można zaimportować ze strony JMRI. Jest to baza opisów dla ponad 160 dekoderów z całego świata - niestety w języku angielskim.
Najpierw należy pobrać listę dostepnych opisów dekoderów:
następnie wybrać posiadany dekoder
i już posiada się opisy CV dla tego dekodera.
Zmiany w wersji 1.52.2783:
(:arrow:) Dodałem nowe "tory" oraz rozjazdy:
{img src=show_image.php?id=921 } {img src=show_image.php?id=924 }
(:arrow:) Dzięki temu jest już łatwo odwzorować taki system torów:
1.52.2897
- Poprawiłem błąd w komunikacji z LI-USB.
- Poprawiłem błąd, który może wystąpić przy otwieraniu pliku .plansza.
1.05.2905
Dodałem możliwość określenia opóźnienia startu lokomotywy po podaniu zielonego światła na semaforze w bloku. Opóźnienie jest losowane pomiędzy podanymi dwoma wartościami, co większa realność startu pociągu.
Rozproszony system zegarów
Zmiany w wersji 1.52.2911
Zainspirowany zegarami modułowców dorobiłem możliwość stworzenia sieci zsynchronizowanych zegarów modelarskich w GbbKolejce
Aby utworzyć sieć zsynchronizowanych zegarów modelarskich należy:
- posiadać kilka komputerów połączonych w sieć komputerową ze skonfigurowanym TCP/IP.
- na wszystkich zainstalować GbbKolejkę (można wersję Demo, jeżeli będzie używana tylko do zegarów, to nie wyłączy się po 1h )
- wybrać jeden komputer jako "Serwer czasu". Na tym komputerze uruchomić GbbKolejkę i z menu Narzędzia wybrać 'Serwer SRCP - Start' oraz z menu Widok -> Szybki zegar
- Ustawienie zegara wykonuje się w menu Projektowanie -> Parametry -> zakładka: Szybki zegar. Można np od razu pokazywać zegar po wgraniu pliku.
Na pozostałych komputerach (nazwijmy je 'Klienci zegara') należy:
- z menu Projektowanie wybrać: Systemy DCC
- nacisnąć Dodaj i wybrać 'DDW serwer - GbbKolejka' (o ile nie mamy już serwera DDW)
- jako adres serwera wpisać adres (lub nazwę) komputera - 'Serwera czasu'
- upewnić się, że w drugiej zakładce jest zaznaczone 'Odczytuj, synch zegar modelarski'
- z menu 'Systemy DCC' wybrać 'Połącz z systemem DCC'
- i z menu Widok -> 'Szybki zegar'
Zegary na klientach będą chodzić tak samo szybko jak na serwerze. Zatrzymanie zegara na serwerze spowoduje zatrzymanie zegarów na wszystkich klientach (ale nie odwrotnie). Zmiana czasu na serwerze spowoduje zmianę czasu na klientach (najpóźniej po minucie modelarskiej). Zegary będą się automatycznie synchronizować co minutę modelarską.
Jako serwer czasu można użyć programu DDW, ale zauważyłem, że on źle liczy czas. Ustawiłem zegar x4 i w ciągu rzeczywistej minuty zegary przyspieszyły o 3 sek.
PS. Aby poćwiczyć w domu układ można uruchomić kilka razy program na jednym komputerze. Jeden z programów skonfigurować jako serwer, a pozostałe jako klienci. Adres IP ustawić na 127.0.0.1.
1.52.2914
Zmiany w wersji:
- Dodałem zegar cyfrowy (obok wskazówkowego)
Zmiany w wersji 1.05.2698
Dodałem możliwość przesuwania wszystkich komórek na panelu w lewo/prawo/w górę/dół. To umożliwia dodanie (lub usunięcie) wiersza lub kolumny w górnym/lewym końcu panela.
Zmiany w wersji 1.05.2699
Dodałem automatyczne zatrzymanie lokomotywy w momencie, gdy stan węgiel/woda/olej zejdą do zera.
Zmiany w wersji 1.05.2701
Dodałem zegar...
Co prawda na razie pokazuje tylko aktualny czas, ale w następnej wersji...
Zmiany w wersji 1.05.2704
Dodałem parametry Szybkiego Zegara:
PS. Nie wszystkie opcje jeszcze działają... (:biggrin:)
Zmiany w wersji 1.50.2705
Zakończyłem przyspieszony zegar:
- dodałem pasek narzędzi w oknie zegara
- dodałem przycisk w głównym oknie
- wszystkie opcje w parametrach powinny działać
- dodałem zapamiętywanie pozycji okna z zegarem
Wersja przed-Bielska
- poprawiłem i uzupełniłem tłumaczenie na język polski
- poprawiłem rzadki błąd w komunikacji z centralką Lenz/Roco
Drobne poprawki
- poprawiłem i uzupełniłem tłumaczenie na język polski
- poprawiłem rzadki błąd w komunikacji z centralką Lenz/Roco
Zmiany w wersji 1.51.2739
Zmiana dla użytkowników wersji lekkiej.
Po narysowaniu schmatu i ustawieniu bloków można klikać na wyjazd z bloku, a następnie na wjazd do następnego bloku, aby program znalazł najkrótszą drogę i ustawił rozjazdy.
Do tej pory po tej operacji droga pozostawała podświetlona na żółto.
Od tej wersji (jeżeli blok początkowy nie był zajęty przez lokomotywę), to podświetlenie znika.
Zmiany w wersji 1.51.2745
Jak wiecie w GbbKolejce jest moduł do programowania CV w dekoderach.
Dla lepszego zrozumienia CV można pobrać ich opisy dla konkretnego dekodera. Opisy można pobrać ze strony GbbKolejki (po polsku i angielsku), można samemu stworzyć a teraz można zaimportować ze strony JMRI. Jest to baza opisów dla ponad 160 dekoderów z całego świata - niestety w języku angielskim.
Najpierw należy pobrać listę dostepnych opisów dekoderów:
następnie wybrać posiadany dekoder
i już posiada się opisy CV dla tego dekodera.
Zmiany w wersji 1.52.2783:
(:arrow:) Dodałem nowe "tory" oraz rozjazdy:
{img src=show_image.php?id=921 } {img src=show_image.php?id=924 }
(:arrow:) Dzięki temu jest już łatwo odwzorować taki system torów:
1.52.2897
- Poprawiłem błąd w komunikacji z LI-USB.
- Poprawiłem błąd, który może wystąpić przy otwieraniu pliku .plansza.
1.05.2905
Dodałem możliwość określenia opóźnienia startu lokomotywy po podaniu zielonego światła na semaforze w bloku. Opóźnienie jest losowane pomiędzy podanymi dwoma wartościami, co większa realność startu pociągu.
Rozproszony system zegarów
Zmiany w wersji 1.52.2911
Zainspirowany zegarami modułowców dorobiłem możliwość stworzenia sieci zsynchronizowanych zegarów modelarskich w GbbKolejce
Aby utworzyć sieć zsynchronizowanych zegarów modelarskich należy:
- posiadać kilka komputerów połączonych w sieć komputerową ze skonfigurowanym TCP/IP.
- na wszystkich zainstalować GbbKolejkę (można wersję Demo, jeżeli będzie używana tylko do zegarów, to nie wyłączy się po 1h )
- wybrać jeden komputer jako "Serwer czasu". Na tym komputerze uruchomić GbbKolejkę i z menu Narzędzia wybrać 'Serwer SRCP - Start' oraz z menu Widok -> Szybki zegar
- Ustawienie zegara wykonuje się w menu Projektowanie -> Parametry -> zakładka: Szybki zegar. Można np od razu pokazywać zegar po wgraniu pliku.
Na pozostałych komputerach (nazwijmy je 'Klienci zegara') należy:
- z menu Projektowanie wybrać: Systemy DCC
- nacisnąć Dodaj i wybrać 'DDW serwer - GbbKolejka' (o ile nie mamy już serwera DDW)
- jako adres serwera wpisać adres (lub nazwę) komputera - 'Serwera czasu'
- upewnić się, że w drugiej zakładce jest zaznaczone 'Odczytuj, synch zegar modelarski'
- z menu 'Systemy DCC' wybrać 'Połącz z systemem DCC'
- i z menu Widok -> 'Szybki zegar'
Zegary na klientach będą chodzić tak samo szybko jak na serwerze. Zatrzymanie zegara na serwerze spowoduje zatrzymanie zegarów na wszystkich klientach (ale nie odwrotnie). Zmiana czasu na serwerze spowoduje zmianę czasu na klientach (najpóźniej po minucie modelarskiej). Zegary będą się automatycznie synchronizować co minutę modelarską.
Jako serwer czasu można użyć programu DDW, ale zauważyłem, że on źle liczy czas. Ustawiłem zegar x4 i w ciągu rzeczywistej minuty zegary przyspieszyły o 3 sek.
PS. Aby poćwiczyć w domu układ można uruchomić kilka razy program na jednym komputerze. Jeden z programów skonfigurować jako serwer, a pozostałe jako klienci. Adres IP ustawić na 127.0.0.1.
1.52.2914
Zmiany w wersji:
- Dodałem zegar cyfrowy (obok wskazówkowego)
Wiki: http://wiki.gbbkolejka.pl
Program do sterowania makietami: http://www.gbbkolejka.pl
Facebook: http://www.facebook.com/pages/Modelarst ... 0485039078
Program do sterowania makietami: http://www.gbbkolejka.pl
Facebook: http://www.facebook.com/pages/Modelarst ... 0485039078
Re: Zmiany w wersji 1.53 (stabilna)
Semafory wielokomorowe
Zmiany w wersji 1.53.2941
Skończyłem kolejną fantastyczną rzecz w naszym programie: Semafory wielokomorowe
Dodatkowo program automatycznie na podstawie warunków zadeklarowanych na szlaku samemu wybiera, jaki sygnał ma być pokazany na semaforach
Oto przykład testowego układu (układ na pewno jest fikcyjny i niezgodny z teorią)
Następnie dla semafora należy wpisać jego nazwę.
Można dalej samodzielnie zaprojektować semafor, albo wykorzystać wstępnie przeze mnie zrobione definicje: wszystkich (18) sygnałów semafora świetlnego lub sygnałów (4) tarczy ostrzegawczej świetlnej. Po zaimportowaniu predefiniowanych sygnałów/świateł można pousuwać niepotrzebne sygnały i światła, aby lepiej dostosować semafor do potrzeb
Jak widać można także skopiować ustawienia z innego semafora, a nawet stworzyć sobie własną bibliotekę sygnałów poprzez zapisanie ustawień do pliku XML, z którego później można je ponownie odczytać.
Dalej przechodzimy do definiowania 3 podstawowych rzeczy: świateł semafora, sygnałów semafora oraz powiązań pomiędzy nimi. Oto zakładka do definiowania świateł semafora:
Oprócz nadania nazwy i koloru można dodatkowo określić, że światło jest pasem świetlnym poniżej semafora.
W kolejne zakładce trudniejsza rzecz: określenie sygnałów, jakie semafor ma pokazywać i warunków, kiedy światło ma być używane. Oto lista wszystkich 18 predefiniowanych sygnałów semafora świetlnego:
Poniżej dla wskazanego sygnału określa się, jakie warunki mają być za TYM semaforem, a jakie za NASTĘPNYM, aby dany sygnał został pokazany (mechanizm wyboru sygnału, to oddzielna opowieść )
Ponieważ niektóre światła mrugają, to można określić częstotliwość mrugania dla danego światła (w Czechach są dwie częstotliwości, które co innego oznaczają).
Jeżeli sygnał występuje przy jakimś ograniczeniu za tym semaforem, to pociąg automatycznie nie nie pojedzie szybkiej niż to ograniczenie. Ale dla niektórych świateł (np.: S9 (100/STOP)) można już za tym semaforem zwolnić lokomotywę do wpisanej prędkości.
W następnej zakładce określa się, które światła świecą (lub mrugają) przy których sygnałach:
Jeżeli nie jest to semafor, ale tarcza ostrzegawcza świetlna, to można wykorzystać takie predefiniowane światła i sygnały:
Ponieważ sygnał na semaforze program ustawia automatycznie (przy sterowaniu jazdą lokomotywy przez komputer), to należy zadeklarować ograniczenia na trasie. Jednym z takich miejsc są rozjazdy. W parametrach rozjazdów definiuje się maksymalne prędkości przy jeździe na wprost i w bok:
Na trasie można określić dodatkowe ograniczenia za pomocą nowego narzędzia:
Można ustalić ograniczenie dla każdego kierunku oddzielnie:
Wtedy na trasie pojawi się mała cyferka:
Na podstawie tych ograniczeń program oblicz maksymalną prędkość jaką pociąg może jechać od jednego semafora do drugiego (oraz od drugiego do trzeciego) (ale tylko pomiędzy semaforami, które są w blokach, a końce bloków nie mają zaznaczone, że pociąg się przy nich nie zatrzymuje) i na podstawie tych informacji wybiera sygnał, jaki ma być pokazany na semaforze. Z informacji wprowadzonych przy lokomotywie, w bloku i ewentualnie przy pokazywanym sygnale program oblicza prędkość z jaką ma się pociąg poruszać i z taką go wypuszcza w bloku (dzieje się to także w sytuacji przejazdu przez blok bez zatrzymania).
Dodatkowo:
- przewidziano w definicji semafora możliwość wprowadzenia ruchu manewrowego, ale to później
- jest możliwość umieszczenia semafora/tarczy „po drodze” przed blokiem, co można wykorzystać do ustawiania tarcz ostrzegawczych. Pomiędzy takim semaforem/tarczą a najbliższym semaforem w bloku nie może być żadnego rozjazdu. Takich semaforów/tarcz może być więcej niż jeden. Taki semafor/tarcza może pokazywać inne sygnały niż semafor w bloku, ale warunku wyboru sygnału są identyczne jak dla semafora w bloku.
- w „starych semaforach” (kształtowych i świetlnych) dodano automatyczną obsługę trzeciego sygnału: jazda ze zwolnioną prędkością
- dla semaforów poza blokami pod prawym klawiszem myszki jest możliwość ustawienia konkretnego sygnału (to dla amatorów ręcznego sterowania)
PS. Uff… To tak pokrótce…
Wersja testową: http://download.gbbkolejka.pl/GbbKolejka_test.EXE
lub wersja .msi: http://download.gbbkolejka.pl/GbbKolejka_test.msi
Rozjazdy angielskie i nowy UI
Zmiany w wersji 1.53.3010:
- lepsze zachowanie się programu instalacyjnego w systemie Vista
- program instalacyjny automatycznie usunie poprzednią wersję programu bez interwencji użytkownika
- nowy sposób wyboru elementów w trybie projektowania
- nowe elementy: rozjazdy angielskie: z jednym lub dwoma silnikami, podwójne lub pojedyncze
Zmiany w wersji: 1.53.3013:
- Przy uruchamianiu programu w wersji demo wyświetla się dialog z informacją o demo, po naciśnięciu guzika Close pojawia się pytanie o połączenie z systemem DCC, a po zamknięciu tego dialogu mamy z powrotem tę samą informację o demo i znów trzeba naciskać ten sam guzik.
- Drobne modyfikacje opisów w oknie do rejestrowania licencji.
- Przy ustawieniu trybu 128 kroków prędkości skala prędkości powinna mieć pozycje od 0 do
- Po dojechaniu do bloku odcinek do poprzedniego bloku był od razu zwalniany, a powinien dopiero po zatrzymaniu się pociągu.
- W oknie podglądu komunikacji dodałem przycisk ‘Kopiuj do schowka’
- Zmiana w programie instalacyjnym
Poprawka w HSI-88
Zmiany w wersji 1.53.3020
- poprawiono błąd polegający na niepokazywaniu stanu informacji zwrotnej z bloków, gdy informacja zwrotna pochodziła z systemu HSI-88.
Zmiany w wersji 1.53.3050
- Poprawiono błąd, który objawiał się komunikatem timeout przy wychodzeniu z trybu programowania.
Zmiany w wersji 1.53.2941
Skończyłem kolejną fantastyczną rzecz w naszym programie: Semafory wielokomorowe
Dodatkowo program automatycznie na podstawie warunków zadeklarowanych na szlaku samemu wybiera, jaki sygnał ma być pokazany na semaforach
Oto przykład testowego układu (układ na pewno jest fikcyjny i niezgodny z teorią)
Następnie dla semafora należy wpisać jego nazwę.
Można dalej samodzielnie zaprojektować semafor, albo wykorzystać wstępnie przeze mnie zrobione definicje: wszystkich (18) sygnałów semafora świetlnego lub sygnałów (4) tarczy ostrzegawczej świetlnej. Po zaimportowaniu predefiniowanych sygnałów/świateł można pousuwać niepotrzebne sygnały i światła, aby lepiej dostosować semafor do potrzeb
Jak widać można także skopiować ustawienia z innego semafora, a nawet stworzyć sobie własną bibliotekę sygnałów poprzez zapisanie ustawień do pliku XML, z którego później można je ponownie odczytać.
Dalej przechodzimy do definiowania 3 podstawowych rzeczy: świateł semafora, sygnałów semafora oraz powiązań pomiędzy nimi. Oto zakładka do definiowania świateł semafora:
Oprócz nadania nazwy i koloru można dodatkowo określić, że światło jest pasem świetlnym poniżej semafora.
W kolejne zakładce trudniejsza rzecz: określenie sygnałów, jakie semafor ma pokazywać i warunków, kiedy światło ma być używane. Oto lista wszystkich 18 predefiniowanych sygnałów semafora świetlnego:
Poniżej dla wskazanego sygnału określa się, jakie warunki mają być za TYM semaforem, a jakie za NASTĘPNYM, aby dany sygnał został pokazany (mechanizm wyboru sygnału, to oddzielna opowieść )
Ponieważ niektóre światła mrugają, to można określić częstotliwość mrugania dla danego światła (w Czechach są dwie częstotliwości, które co innego oznaczają).
Jeżeli sygnał występuje przy jakimś ograniczeniu za tym semaforem, to pociąg automatycznie nie nie pojedzie szybkiej niż to ograniczenie. Ale dla niektórych świateł (np.: S9 (100/STOP)) można już za tym semaforem zwolnić lokomotywę do wpisanej prędkości.
W następnej zakładce określa się, które światła świecą (lub mrugają) przy których sygnałach:
Jeżeli nie jest to semafor, ale tarcza ostrzegawcza świetlna, to można wykorzystać takie predefiniowane światła i sygnały:
Ponieważ sygnał na semaforze program ustawia automatycznie (przy sterowaniu jazdą lokomotywy przez komputer), to należy zadeklarować ograniczenia na trasie. Jednym z takich miejsc są rozjazdy. W parametrach rozjazdów definiuje się maksymalne prędkości przy jeździe na wprost i w bok:
Na trasie można określić dodatkowe ograniczenia za pomocą nowego narzędzia:
Można ustalić ograniczenie dla każdego kierunku oddzielnie:
Wtedy na trasie pojawi się mała cyferka:
Na podstawie tych ograniczeń program oblicz maksymalną prędkość jaką pociąg może jechać od jednego semafora do drugiego (oraz od drugiego do trzeciego) (ale tylko pomiędzy semaforami, które są w blokach, a końce bloków nie mają zaznaczone, że pociąg się przy nich nie zatrzymuje) i na podstawie tych informacji wybiera sygnał, jaki ma być pokazany na semaforze. Z informacji wprowadzonych przy lokomotywie, w bloku i ewentualnie przy pokazywanym sygnale program oblicza prędkość z jaką ma się pociąg poruszać i z taką go wypuszcza w bloku (dzieje się to także w sytuacji przejazdu przez blok bez zatrzymania).
Dodatkowo:
- przewidziano w definicji semafora możliwość wprowadzenia ruchu manewrowego, ale to później
- jest możliwość umieszczenia semafora/tarczy „po drodze” przed blokiem, co można wykorzystać do ustawiania tarcz ostrzegawczych. Pomiędzy takim semaforem/tarczą a najbliższym semaforem w bloku nie może być żadnego rozjazdu. Takich semaforów/tarcz może być więcej niż jeden. Taki semafor/tarcza może pokazywać inne sygnały niż semafor w bloku, ale warunku wyboru sygnału są identyczne jak dla semafora w bloku.
- w „starych semaforach” (kształtowych i świetlnych) dodano automatyczną obsługę trzeciego sygnału: jazda ze zwolnioną prędkością
- dla semaforów poza blokami pod prawym klawiszem myszki jest możliwość ustawienia konkretnego sygnału (to dla amatorów ręcznego sterowania)
PS. Uff… To tak pokrótce…
Wersja testową: http://download.gbbkolejka.pl/GbbKolejka_test.EXE
lub wersja .msi: http://download.gbbkolejka.pl/GbbKolejka_test.msi
Rozjazdy angielskie i nowy UI
Zmiany w wersji 1.53.3010:
- lepsze zachowanie się programu instalacyjnego w systemie Vista
- program instalacyjny automatycznie usunie poprzednią wersję programu bez interwencji użytkownika
- nowy sposób wyboru elementów w trybie projektowania
- nowe elementy: rozjazdy angielskie: z jednym lub dwoma silnikami, podwójne lub pojedyncze
Zmiany w wersji: 1.53.3013:
- Przy uruchamianiu programu w wersji demo wyświetla się dialog z informacją o demo, po naciśnięciu guzika Close pojawia się pytanie o połączenie z systemem DCC, a po zamknięciu tego dialogu mamy z powrotem tę samą informację o demo i znów trzeba naciskać ten sam guzik.
- Drobne modyfikacje opisów w oknie do rejestrowania licencji.
- Przy ustawieniu trybu 128 kroków prędkości skala prędkości powinna mieć pozycje od 0 do
- Po dojechaniu do bloku odcinek do poprzedniego bloku był od razu zwalniany, a powinien dopiero po zatrzymaniu się pociągu.
- W oknie podglądu komunikacji dodałem przycisk ‘Kopiuj do schowka’
- Zmiana w programie instalacyjnym
Poprawka w HSI-88
Zmiany w wersji 1.53.3020
- poprawiono błąd polegający na niepokazywaniu stanu informacji zwrotnej z bloków, gdy informacja zwrotna pochodziła z systemu HSI-88.
Zmiany w wersji 1.53.3050
- Poprawiono błąd, który objawiał się komunikatem timeout przy wychodzeniu z trybu programowania.
Wiki: http://wiki.gbbkolejka.pl
Program do sterowania makietami: http://www.gbbkolejka.pl
Facebook: http://www.facebook.com/pages/Modelarst ... 0485039078
Program do sterowania makietami: http://www.gbbkolejka.pl
Facebook: http://www.facebook.com/pages/Modelarst ... 0485039078