Witam gbbsoft
Pozwoliłem sobie utworzyć temat i przygotować całość pod wklejanie zdjęć.
Chciał bym byś właśnie tu wkleił całość z wypowiedziami innych, a ja sobie to później edytuje tak by miało to jakąś spójną całość.
Pozdr.
Emil - budowa makiety od zera
Emil - budowa makiety od zera
"Człowiek, który coś znaczy, żyje w taki sposób, że jego życie jest poświęceniem dla jego idei."
Re: Emil - budowa makiety od zera
Gwiazdka, święta, okres sprzyjał.
Nowe zakupy i przeróbki.
Oto jedna z nich, a reszta w galerii
Z zakupionych rzeczy to:
2x BR130
3x Wagon PKP 2kl Bipa
1x wagon PKP 1kl
1x lokomotywa SU16-005
Z przeróbek:
1. Jedna z BR130 została przerobiona na dwusilnikową, a druga jako wolna z obciążeniem. Efektem jest że jedna nie spowalnia drugiej natomiast jedna ma podwójną moc by uciągnąć długi skład.
Z czasem przemaluje się je na Polskich operatorów prywatnych.
2. Kolejna przeróbka dotyczyła wagonu Bipa podwójnego na czteroczłonowy. Do tego calu zostały wykorzystane 3 wagony dwu członowe. Z tego co zostało zrobię pojedyncze 4 osiowe lub sprzedam pozostałość zainteresowanej osobie.
Przede mną jeszcze zmiana całości oświetlenia na diodowe gdyż zasilacze wybitnie nie dają rady.
Moje pytanie czy da się jakoś powiększyć moc zasilaczy (PIKO) tak żeby miały większą wydajność ponieważ gdy umieszczę na torach 5 lokomotyw + oświetlone wagony to napięcie na torach spada aż do 2V i wszystko stoi. Podłączenie niestety bez DCC. Przy torach A-Gleis sekcje też odpadają.
Oto kilka fotek o których wspomniałem mojego i syna taboru
BR130 po przerobieniu:
Pozostałości po wagonie:
Tu już w pełni czteroczłonowy wagon piętrowy:
Co do samych okręgów to jak widać każde nowe rozłożenie torów to nowy pomysł na plątaninę:
Jak znam życie szybciej będzie DCC niż sama Makieta. Niedawno słyszałem pomysł o spuszczanych na linkach płytach z sufitu garażu czy pokoju. Zupełnie tak jak uchwyty rowerowe. Pomysł sprytny tylko czy zda egzamin
Nowe zakupy i przeróbki.
Oto jedna z nich, a reszta w galerii
Z zakupionych rzeczy to:
2x BR130
3x Wagon PKP 2kl Bipa
1x wagon PKP 1kl
1x lokomotywa SU16-005
Z przeróbek:
1. Jedna z BR130 została przerobiona na dwusilnikową, a druga jako wolna z obciążeniem. Efektem jest że jedna nie spowalnia drugiej natomiast jedna ma podwójną moc by uciągnąć długi skład.
Z czasem przemaluje się je na Polskich operatorów prywatnych.
2. Kolejna przeróbka dotyczyła wagonu Bipa podwójnego na czteroczłonowy. Do tego calu zostały wykorzystane 3 wagony dwu członowe. Z tego co zostało zrobię pojedyncze 4 osiowe lub sprzedam pozostałość zainteresowanej osobie.
Przede mną jeszcze zmiana całości oświetlenia na diodowe gdyż zasilacze wybitnie nie dają rady.
Moje pytanie czy da się jakoś powiększyć moc zasilaczy (PIKO) tak żeby miały większą wydajność ponieważ gdy umieszczę na torach 5 lokomotyw + oświetlone wagony to napięcie na torach spada aż do 2V i wszystko stoi. Podłączenie niestety bez DCC. Przy torach A-Gleis sekcje też odpadają.
Oto kilka fotek o których wspomniałem mojego i syna taboru
BR130 po przerobieniu:
Pozostałości po wagonie:
Tu już w pełni czteroczłonowy wagon piętrowy:
Co do samych okręgów to jak widać każde nowe rozłożenie torów to nowy pomysł na plątaninę:
Jak znam życie szybciej będzie DCC niż sama Makieta. Niedawno słyszałem pomysł o spuszczanych na linkach płytach z sufitu garażu czy pokoju. Zupełnie tak jak uchwyty rowerowe. Pomysł sprytny tylko czy zda egzamin
"Człowiek, który coś znaczy, żyje w taki sposób, że jego życie jest poświęceniem dla jego idei."