Obiekty w zdarzeniach i ich cechy

Awatar użytkownika
gbbsoft
Admin
Posty: 2179
Rejestracja: 09 lip 2008, 23:19
Miasto: Warszawa
System DCC: Lenz + Roco

Obiekty w zdarzeniach i ich cechy

Post autor: gbbsoft »

Obiekt: Logomotywa

Sposób dostępu:
- ActiveTrain
- Engine.Trains("nazwa")

Cechy:

int Address
- adres lokomotywy

bool DriveForward
- czy lok jedzie przodem

string Name
- nazwa lokomotywy

string FunctionName(int nr)
- nazwa funkcji

bool FunctionStatus(int nr)
- status funkcji

bool Hidden
- czy lokomotywa jest zaznaczona jako 'poza makietą'.

bool ProfilePresent
- czy lokomotywa ma zdefiniowany profil prędkości

bool ShuntingMode
- czy lok jest w trybie manewrowym

int Speed
- prędkość w aktualnych jednostkach
- w trybie TrueThrottle to jest prędkość docelona, aktualna jest w CurrentSpeed28

int Speed_Km
- prędkość w km/h

int Speed_MaximumShuntingKmH
- maksymalna prędkość (w km/h) w trybie manewrowym

int Speed_MaximumKmH
- maksymalna prędkość (w km/h)

int Speed_NormalKmH
- normalna prędkość (w km/h)

int Speed_SlowKmH
- prędkość zwalniania przed zatrzymaniem (w km/h)

SpeedStepsTypes SpeedStepsType
- kroki prędkości jakimi jest wyrażona prędkość w krokach

int SpeedMax(bool Forward)
- maksymalna prędkość (w krokach prędkości) ograniczona przez maksymalną dozwoloną prędkość loka (w km/h)

int SpeedMaxSteps
- maksymalna wartość prędkości (zalezna od kroków prędkości)
- np: 14, 27, 28, 127

Train_Groups TrainGroups
- dostęp do listy grup, do których lokomotywa jest przypisana.
Przykłady:
- sprawdzenie, czy lok należy do grupy "qwe" (przy założeniu, że jest to pierwsza grupa, do której nalezy lok):
this.ActiveTrain.TrainGroups.get_Item(0).Name == "qwe"
Zablokowany