Program nie widzi autoprzejazdu

yatzekx@tlen.pl
Posty: 42
Rejestracja: 22 wrz 2017, 08:42

Program nie widzi autoprzejazdu

Post autor: yatzekx@tlen.pl »

Witam Państwa.Na początku chciałbym powiedzieć,że jestem zielony w temacie i moje pytania mogą wydać się proste i prozaiczne ale mam problem z którym nie mogę sobie poradzić.Otóż mam zdefiniowane dwa autoprzejazdy jeden z bloku a do a drugi z bloku a do b.Bloki a i b znajdują się na jednym odcinku izolowanym.Nie wiem czy to prawidłowo.Mam zdefiniowane przejazdy .Autoprzejazdy uruchomione w autoprzejazdach.Jak na programie dam polecenie jedź do bloku b to pisze,że nie może znaleźć autoprzejazdu.Jak piszę uruchom pocią też nie możeznaleźć autoprzejazdu.Gdzie jest ten autoprzejazd?Dziękuję za zainteresowanie tematem.
yatzekx@tlen.pl
Posty: 42
Rejestracja: 22 wrz 2017, 08:42

Re: Program nie widzi autoprzejazdu

Post autor: yatzekx@tlen.pl »

czujki mam też zdefiniowane w module S-88.
Awatar użytkownika
gbbsoft
Admin
Posty: 2178
Rejestracja: 09 lip 2008, 23:19
Miasto: Warszawa
System DCC: Lenz + Roco

Re: Program nie widzi autoprzejazdu

Post autor: gbbsoft »

Załącz plik .plansza, łatwiej będzie nam zrozumieć.
yatzekx@tlen.pl
Posty: 42
Rejestracja: 22 wrz 2017, 08:42

Re: Program nie widzi autoprzejazdu

Post autor: yatzekx@tlen.pl »

Dzięki za odzew . Załączam planszę chociaż nie wiem czy mi się uda.W przykładzie podałem bloki A i B a na planszy są 1 i 3 ale każdy się połapie na pewno.Obydwa bloki są w odcinku izolowany. Najchętniej zrobiłbym jeden blok z którego pociąg by wyjeżdżał , robił kółko , zatrzymywał się , dawał sygnał i jechał dalej i tak w kółko ale nie wiem czy możliwa jest jazda z jednego bloku do tego samego.

Obrazek
Załączniki
moja.plansza
(110.5 KiB) Pobrany 185 razy
yatzekx@tlen.pl
Posty: 42
Rejestracja: 22 wrz 2017, 08:42

Re: Program nie widzi autoprzejazdu

Post autor: yatzekx@tlen.pl »