Zmiany w wersji 1.72 (stabilna)

Awatar użytkownika
gbbsoft
Admin
Posty: 2178
Rejestracja: 09 lip 2008, 23:19
Miasto: Warszawa
System DCC: Lenz + Roco

Re: Zmiany w wersji 1.72 (testowa)

Post autor: gbbsoft »

Zmiany w wersji 1.72.6011

W zdarzeniach "Wyrażenie..." dodano:
- "Wyrażenia-ustawienia.ActiveBlock" i ".ActiveTrain", gdzie można wpisać nazwę bloku/lokomotywy, aby można było się do nich odwoływać poprzez cechę "ActiveBlock/ActiveTrain" w wyrażeniach wpisywanych w "Argument1...5"
- "Zapisz wynik do-ustawienia.ActiveBlock" i "ActiveTrain", gdzie można wpisać nazwę bloku/lokomotywy, aby można było się do nich odwoływać poprzez cechę "ActiveBlock2/ActiveTrain2" w wyrażeniach wpisywanych w "Zapisz jako..."
Awatar użytkownika
gbbsoft
Admin
Posty: 2178
Rejestracja: 09 lip 2008, 23:19
Miasto: Warszawa
System DCC: Lenz + Roco

Re: Zmiany w wersji 1.72 (testowa)

Post autor: gbbsoft »

Zmiany w wersji 1.72.6165

W zdarzeniach poprawiono drobny błąd w nazwach cech (powtarzała się nazwa ActiveBlock i ActiveTrain, co dawało dziwne efekty uboczne).
Awatar użytkownika
gbbsoft
Admin
Posty: 2178
Rejestracja: 09 lip 2008, 23:19
Miasto: Warszawa
System DCC: Lenz + Roco

Re: Zmiany w wersji 1.72 (testowa)

Post autor: gbbsoft »

Zmiany w wersji 1.72.6213:

Bloki:
- dodano nowe zdarzenie: Przy wjeździe do bloku (przed obliczeniami)

Lokomotywy:
- dodano nowe zdarzenie: Przy wjeździe do bloku (przed obliczeniami)

Oba zdarzenia są uruchamiane zaraz, gdy lok zostaje wykryty przez informację zwrotną, ale przed obliczeniami, co umożliwia modyfikacje cech bloku (np.: miejsce zatrzymania) które maja wpływ na zatrzymanie pociągu. Zdarzenia powinny działać maksymalnie krótko, ponieważ czas wykonania zdarzenia nie jest brany pod uwagę przy obliczeniach, więc jak będzie za długi, to lok pojedzie za daleko.
Awatar użytkownika
gbbsoft
Admin
Posty: 2178
Rejestracja: 09 lip 2008, 23:19
Miasto: Warszawa
System DCC: Lenz + Roco

Re: Zmiany w wersji 1.72 (testowa)

Post autor: gbbsoft »

Zmiany w wersji 1.72.6232:

W zdarzeniach:
- dla ActiveBlock dodano funkcję IsFree, które umożliwia sprawdzenie, czy blok jest wolny.
- dla Engine dodano BlockByName, która umożliwia operacje na wskazanym bloku.
Zablokowany