Obiekt: Logomotywa
Sposób dostępu:
- ActiveTrain
- Engine.Trains("nazwa")
Cechy:
int Address
- adres lokomotywy
bool DriveForward
- czy lok jedzie przodem
string Name
- nazwa lokomotywy
string FunctionName(int nr)
- nazwa funkcji
bool FunctionStatus(int nr)
- status funkcji
bool Hidden
- czy lokomotywa jest zaznaczona jako 'poza makietą'.
bool ProfilePresent
- czy lokomotywa ma zdefiniowany profil prędkości
bool ShuntingMode
- czy lok jest w trybie manewrowym
int Speed
- prędkość w aktualnych jednostkach
- w trybie TrueThrottle to jest prędkość docelona, aktualna jest w CurrentSpeed28
int Speed_Km
- prędkość w km/h
int Speed_MaximumShuntingKmH
- maksymalna prędkość (w km/h) w trybie manewrowym
int Speed_MaximumKmH
- maksymalna prędkość (w km/h)
int Speed_NormalKmH
- normalna prędkość (w km/h)
int Speed_SlowKmH
- prędkość zwalniania przed zatrzymaniem (w km/h)
SpeedStepsTypes SpeedStepsType
- kroki prędkości jakimi jest wyrażona prędkość w krokach
int SpeedMax(bool Forward)
- maksymalna prędkość (w krokach prędkości) ograniczona przez maksymalną dozwoloną prędkość loka (w km/h)
int SpeedMaxSteps
- maksymalna wartość prędkości (zalezna od kroków prędkości)
- np: 14, 27, 28, 127
Train_Groups TrainGroups
- dostęp do listy grup, do których lokomotywa jest przypisana.
Przykłady:
- sprawdzenie, czy lok należy do grupy "qwe" (przy założeniu, że jest to pierwsza grupa, do której nalezy lok):
this.ActiveTrain.TrainGroups.get_Item(0).Name == "qwe"
Obiekty w zdarzeniach i ich cechy
Obiekty w zdarzeniach i ich cechy
Wiki: http://wiki.gbbkolejka.pl
Program do sterowania makietami: http://www.gbbkolejka.pl
Facebook: http://www.facebook.com/pages/Modelarst ... 0485039078
Program do sterowania makietami: http://www.gbbkolejka.pl
Facebook: http://www.facebook.com/pages/Modelarst ... 0485039078